نزدیکِ شاپرک

حال من خوب است اما با تو به‌تر می‌شوم... :)

نزدیکِ شاپرک

حال من خوب است اما با تو به‌تر می‌شوم... :)

نزدیکِ شاپرک

دور باش
اما نزدیک
که من از نزدیک بودن‌های دور می‌ترسم...

_ ناشناس

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

روزِ پانزدهم-30 شهریور 1394

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

چرخ برنامه‌هام‌و چرخوندم و قراره بچرخم. کافه‌پیانو هم تموم شد. حال‌م به‌خاطرش بده. از این‌که آدم‌ها به خودشون جرأت می‌دن تا بزنن زیر قرارهاشون و عین خیال‌شون م نیست حال‌م به هم می‌خوره. از این‌که همه‌ی سعی‌ش این بود که بچه‌ش آدم بار بیاد ولی خودش جز به خودش به هیچ چیز دیگه‌ای اهمیت نمی‌داد دارم خفه می‌شم. هرچی بیش‌تر به خودم فک می‌کنم انگار که آدمی لنگه‌ی من تو دنیا نخواهد بود. دارم اذیت می‌شم؛ خیلی…
:(

+ فک کنم پشیمون شدم از نوشتن برات. یادم‌ه یه بار وقتی هیچ انتظاری ازت نداشتم آرزو کردم که اگه قراره نگه‌ت دارم، یه نشونه ببینم و چندلحظه بعد زنگ زدی… حالا باز هم آرزو می‌کنم تا چیزی بگی؛ نشونه‌ای بیاد تا بخوام نگه‌ت دارم. وگرنه یه جوری بریدنتُ دارم می‌بینم و یه جوری بی‌اراده‌م واسه داشتن‌ت که انگار دیگه واقعن آخرش‌ه.
+ همین حالا به حسادتام فک کردم و نفس‌م گرفت. لعنت به هر آدمی که نتونه زندگی‌تُ جوری نگه داره برات که هیچ‌وقت لازم نباشه حسود بشی!

 

30 شهریور 1394

۹۴/۰۶/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاپرک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی