نزدیکِ شاپرک

حال من خوب است اما با تو به‌تر می‌شوم... :)

نزدیکِ شاپرک

حال من خوب است اما با تو به‌تر می‌شوم... :)

نزدیکِ شاپرک

دور باش
اما نزدیک
که من از نزدیک بودن‌های دور می‌ترسم...

_ ناشناس

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

روزِ بیستم-۴ مهر ۱۳۹۴

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ق.ظ
اصلن از خودم و روزهایم راضی نیستم. زده‌ام به بی‌راهه، یادم رفته قرار ۱۰۰ روزه‌ای داشته‌ام که…

+ هیچ دوست ندارم اوضاع از این که هست خراب‌تر بشود. کاش می‌دانستم کی وقت سکوت است و کی وقت حرف زدن.
+ خسته شدم. کاش تمام می‌شدیم.

۴ مهر ۱۳۹۴
۹۴/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شاپرک

نظرات  (۲)

«از خود راضی نبودن» بهترین ابزار پیشرفت و ترقی است. بدبختی از آنجا شروع میشود که انسانها «از خود راضی» می‌شوند و دیگر تلاشی برای بهترشدن نمی‌کنند. 
پاسخ:
درست‌ه :)
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ مهدی صالح پور
روز بیستم و خستگی؟! وا!
پاسخ:
خسته از اوضاع، نه از تلاش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی